5 września 2011

Sesja beauty pierwsza proba

Od dłuższego czasu zbierałem się do tego, żeby przetestować swój skrzętnie kolekcjonowany i tworzony na bieżąco sprzęt fotograficzny. Część z elementów kupiłem, część zrobiłem sam, a część była tworzona na potrzebę chwili (najzwyklejsza improwizacja). Temat przewodni to zdjęcia typu beauty czyli urokliwy i błyszczący portret kobiecy :) Po długich namowach, modelką do tego przedsięwzięcia została moja żona Marzena, za co jestem jej bardzo wdzięczny zważywszy na to, że nie lubi być fotografowana. :DD

Zachęcam do komentowania i wrzucania na facebook.

1.

2.

3.

4.

Do tego zdjęcia użyłem lamp speedlite 430exII (softbox), cullman cx35 (parasolka) oraz żarówki flashowej bez jakiegokolwiek modyfikatora (vs-68w). Za blendę posłużyła ..... blenda (srebrna). Aparat canon 30d i obiektyw kit (czyli najzwyklejszy i najtańszy jaki może być). Poniżej wkleiłem diagram zawierający sposób rozmieszczenia sprzętu względem modelki (stworzony przy pomocy kreatora znajdującego się tutaj ).









2 komentarze:

oFca pisze...

żono Marzeno ;) daj się fotografować mężowi, bo Cię obiektyw lubi a i strona ładniej wygląda :)

oFca pisze...

a do Ciebie AndŻeju-3 trochę za jasne, na 2 jakiś dziwny cień ma na włosach... poza tym ciekawe, ciekawe (nie wypowiem się o technice, bo się nie znam, ale efekt ogólny przyjemny dla oka)