19 marca 2011

Plener z Eweliną

Witam ponownie! Od dłuższego czasu przymierzałem się żeby wrzucić te zdjęcia ale zawsze coś mi wchodziło w paradę. To jakieś nowe zdjęcia, to znowu brak czasu albo zwykłe lenistwo itd. Ale z racji tego ze mam wolny weekend stwierdziłem ze trzeba zrobić coś konstruktywnego zamiast pykać w fife na xboxie :P Może najpierw kilka słów o osobach które pomagały mi przy sesji.

Stylista Michał - zwariowany człowiek pozytywna osobistość, jego portfolio można zobaczyć tutaj.

Modelka Ewelina jestem młodą , aktywną osobą , która nie lubi stac w miejscu. Powiedziała mi, że dzięki pozowaniu do zdjęć może wcielić się w kogoś kim na co dzień nie jest. Mimo iż zajmuje się tym krótko, stara się w każdą sesje wkładać całą siebie i to naprawdę widać podczas pracy. Wystarczy jej mała wskazówka a od razu wie o co chodzi. Jej portfolio mozecie zobaczyć tutaj

Sprzęt, który używałem do sesji to Canon eos 30D obiektyw kit 17-55 3.5F i 50mm 1.8F

Zachęcam do komentarzy i klikania lubię to :) oczywiście share jak najbardziej




1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.




5 komentarzy:

nar pisze...

Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie. Ale do napisania komentarza skłoniła mnie chęć małej wskazówki - mianowicie żeby nigdy więcej nie malować w ten sposób tej modelki. Odbiera jej uroku i w ogóle nie pasuje. :(

Andrzej pisze...

no na make up nie mialem wplywu :) ta sesja to nie moj pomysł, że tak powiem przyszedłem na gotowe. :)

MIke pisze...

Modelka chciala wyglądac inaczej, dziko oraz z charakterem:) stąd ten makijaz:) Ona jest sliczna bez niego:) Ale jak to się mówi projekt robi swoje:)

Anonimowy pisze...

o masakra.. wizażysta skrzywdził modelkę ;/ a taka ładna miałam okazję nawet ją umalować.

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się ta stylizacja. Nie dość, że modelka jest fatalnie ubrana, to na dodatek ma za mocny makijaż.Zamiast pokazać modelkę
od najlepszej strony, zrobiłeś z niej brzydactwo.